Thursday, December 1, 2011

«Moldoveni veniți acasă»

«Dacă se întorc măcar 5% dintre moldovenii plecați peste hotare, nu am trăit degeaba» îmi zicea printre altele ambițiosul interpret.

Nu știu cum va rămâne cu cele 5%, dar un lucru este clar: eu, am avut posibilitatea să mă manifest. Iată și primul meu clip video în calitate de scenarist și regizor.

*Vlada, iartămă că ți-am stricat ziua de naștere.



Producător: Oleg BUTNARU,scenariul și regia: Victor CIOBANU,imagine: Oleg BUTNARU,asistent productie: Adrian,editare video: Oleg BUTNARU, Victor CIOBANU,interpret: Igor CUCIUC,muzica: Oleg BARALIUC,text: Radmila POPOVIC,în roluri: Igor CUCIUC, Eugenia Grecu, Gheorghe GRECU, Maria MUNTEANU, Leonid MALȚEV, Gheorghe BALȚEV, Cătălin CÂRLAN. mulțumiri deosebite: dlui Valeriu
Și desigur mulțumiri foarte deosebite lui Serafim Vasilache, Corina Jarcuțchii și Vasiluța Vasilache, oameni fără de care nimic pe lumea asta nu ar fi fost posibil.

2 comments:

  1. O sa ma uit in fiecare zi la clip, PROMIT! :) dar nu promit sa ma intorc decat in vizita. Din toata treaba asta, numai clipul mi-a si placut, scuze de sinceritate! Autobuzul mi-a amitit de copilarie si de casa si de drumurile - care numai la noi exista - serpuite si intortocheate ca si gandirea noastra. Multumesc!

    ReplyDelete