Thursday, July 7, 2011

«Insuccesul cinematografiei locale se datorează unor tipi care fac ANTIRECLAMĂ»!

Dezamăgire mare în «rândurile» tinerilor cineaşti. În ciuda publicităţii omniprezente în mass-media, cinematografia contemporană moldovenească NU are succes.

Nici sloganul: Cамый крутой молдавский фильм!, nici print-urile în spatele scaunelor largi şi confortabile din marşrutcile de pe ruta 115 nu au umplut sălile cinematografului.
De ce? De ce? De ce?


Invidia blea, eu aşa zic.

Da alţii altceva cred: pentru că cineva mereu, mereu face ANTIRECLAMĂ, ieri mi-a zis cineva.
Ast'noapte, m-o pălit inspiraţia şi am scris un scenariu. Subiectu-i tare bun, despre dragoste mare, dar scenariul o ieşit prost... Prost pentru că la final mă lua cu vomă şi nimeni nu s-o găsit să mă mângâie pe cap. Ei şi ce dacă este prost, da-i al meu şi-i despre dragoste.
Dacă într-o zi o să apară filmul, vă rog respectuos, nu-i faceţi ANTIRECLAMĂ, pupaţi-l în cur! Încurajaţi-l şi iar pupaţi-l în cur!

Da, cand mergeţi la biserică, nu uitaţi de lumânarea pentru sănatatea
cinematografiei locale.

2 comments:

  1. Nu e destul de convingator ce spui. Unica antireclama pe care am auzit-o cu referire la FAT a fost din partea acestui post si din partea mea (cind am privit prima oara materialele promotionale).

    Eu cred ca "anti-reclama" nu e o problema daca productia e demna de mai mult. In plus, daca te referi la critica, asta niciodata nu a fost pre daunatoare, fie ea si negativa.

    Cinematografie locala nu e moarta [de tot]. O sa vedeti.

    ReplyDelete
  2. Slavic tu ai dreptate, insa, aici am facut referinta, la un grup mai restrans de tineri cineasti, reactiile lor atunci cand iti exprimi dezacordul cu produsul lor.
    In ansamblu, parerea mea ca cinematografia contemporana locala este intr-o moarte clinica si nu se vede la orizont un desteptator care s-o resusciteze.

    ReplyDelete